My Songs of August 2020

By Farah - Thursday, August 27, 2020

August was all about me trying to coax my heart to accept the fact that I'm now officially unemployed. I saw this coming but it is still kinda hard to digest the fact. I'm currently actively looking for a job, so if you know anyone is hiring, please direct them to me. Also, your prayer is much appreciated during this tough times 😊

August was also the month that I started going crazy of anything Chinese all over again. I think it was ages ago when I last had this Chinese-holic phase. I consumed too much Chinese contents to the point that I started getting sick of them. lol.


Super Junior M - At Least I Still Have You

It's been years since I last listened to this song. The last time I listened to this song was during my ELF phase. lol. Recently, I have been playing this song non-stop, again, ever since I heard the snippet of the song in one of the Chinese movies that I watched. And I just learned the fact that this song is so romantic! 💓

He Jie & Victor Ma - Microscopic View of the World 


R1SE - Glory Battlefield

I sat through the whole drama (The King's Avatar) despite having little to no interest of e-sports just because of Yang Yang 💓 and got stuck with all the OST but this song is my most favourite!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. super junior yg bawa i ke dunia kpop, ingatkan lagi tahun 2009 siap pergi konsert ss3 tapi sekarang dah tak amik tau pasal kpop.

    btw jemput singgah ke my new blog https://www.tiarasaphire.com/2020/08/telefilem-luluh-2020.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita. Super Junior, or to be exact Choi Siwon yang mengheret saya ke dunia K-pop ni. Untungya Tiara dah pernah pergi konsert Super Junior. Dulu saya teringin nak ke SS2 tapi masa tu tengah tunggu keputusan SPM. Tak berani pergi konsert sebab takut nanti keputusan keluar tak bagus/ Hehehehehe.

      I'll visit your new blog, insya Allah.

      Delete
  2. I listened a few chinese song back then. Best! Kalau kena dengan jiwa lah haha

    btw singgah mine https://theamirasyukrina.blogspot.com/2020/08/loss-weight-hikmah-pkp.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Apa apa lagu pun kalau kena dengan jiwa semua rasa macam best.

      Delete
  3. wah you suka dengar lagu cina rupanya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sometimes. It all depends on my mood actually.

      Delete
  4. omg same here. I'm a big fan of chinese drama and songs. well, i actually enjoy japan, korean and chinese dramas and musics a lot.

    ReplyDelete